søndag 21. februar 2010

Interiør:)

Har funnet ut at det er utrolig mange kule stiler til hjemmet der ute, men man kan jo ikke velge alt. For det blir kræsj:)
Interiørtrender skifter jo like fort som motetrender, og det kan være vanskelig å finne sin egen stil i et hjem. Jeg tenker at det bør reflektere menneskene som bor der, ikke prøv for hardt i å få stuen din til å se ut som forsiden på et interiørmagasin. For mange vil nok finne ut at det kan bli en tøff jobb. Jeg tenker at viss noen kommer inn i mitt hjem og sier "wow, her bor Kine & Tarjei" Da er jeg fornøyd!
Det kan jo være litt vanskelig også da for viss det hadde vært opp til min kjærste hadde alle gitarene hengt på stueveggen, så han har fått et eget rom der han får boltre seg og henge ting akkurat der han vil:) Dere skal få se bilde av rommet han senere!

Hvilken stiler synes dere er fine?


Minimalistisk stil :



Shabby Chic:





Orientalsk stil:




Moderne retro :





Fransk Landstil :





Siden vi akkurat har kjøpt hus er dette med stiler et stort tema for meg, jeg synes alle stiler er kul på hver sin måte men det er masse som spiller inn :

- De som skal bo der
- Husdyr
- Barn
- Husets stil
- Hvor man bor?
- Livstil

osv osv.

Men det ordner seg nok, har masse ideer til ting jeg vil gjøre.

Ha en fin kveld :)

Klem Kine

Ingen kommentarer: