torsdag 24. juni 2010

Ferie :)



Har vært på ferie, det er noe jeg gleder meg til hvert år : Sweden rock


Jeg er veldig glad i musikk, og da spesielt 80´talls rock. Så har funnet ut av alle festivaler er det Sweden rock som favner det jeg liker best. Alltid:)
De har hatt band som Tyketto, Twisted Sister, Lita Ford, Def Leppard, Poison, Tesla, Whitesnake, Aerosmith, Alice Cooper, Journey, W.A.S.P, Ratt, Cinderella, Guns´n´Roses +++

Min kjæreste, som det alltid er super gøy å reise til Sweden rock med:)




Axl Rose



Super herlige festival gjengen, Tarjei, meg, Cecilie og Robin


Tom Keifer



I år var det Cinderella, Guns´n´Roses, Ratt, Billy Idol, Aerosmith, W.A.S.P, Winger, Steel Panther, Jorn som var høydepunktene for min del. Men tittet selvfølgelig innom andre konserter, som alltid:)
Været var ikke på vår side, og mitt høydepunkt på festivallisten Ratt kom ikke, men alt i alt noen supre dager i sverige.


Klem Kine


Ingen kommentarer: