tirsdag 11. januar 2011

Ohh.. herlige blomst !

Fikk denne av min kjære til jul, aldri vært noe særlig glad i amaryllis. Men det kan være fordi jeg som oftes har sett de røde, men denne hvite var jo helt hærlig. Såå neste jul skal jeg kjøpe den, godt å begynne planlegge jul allerede nå ;)



" Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha. "
- H.C. Andersen -




Siden julen i huset er kastet på dør, pynter jeg opp med friske blomster, stearinlys og hva naturen har å by på. Kongler, kvister og mose bruker jeg mye !

Hva bruker dere for å friske opp hjemmet etter at julen har blitt kastet på dør ?


Ha en fin kveld alle sammen !
Klem Kine

1 kommentar:

Veronika Døli sa...

Elsker amarylis :D:D Hadde en rød i julen, da jeg syntes det var en fin måte å få inn litt rødnyanser.. Men så fort julen er ute så går denne ut også. Hehe.. De hvite er rett og slett lekre dem også, og kan jo brukes uteom julen også =)