mandag 7. februar 2011

Gang makeover :) ( nesten ferdig )


Har hatt en gang vi ikke har vært helt fornøyd med, mørk og trist :(
( dette er et gammelt bilde fra da vi kjøpte huset, derfor rot )



Så nå har, eller nå og nå.. jeg malte i november og har bare fått malt et strøk på grunn av at formen min ikke har vært helt på topp. Så foreløpig står det slik, men veldig forbedring allerede ! Jeg liker det !
Et bord er delt i to, slik at skoene har noe å gjemme seg under og jeg kan pynte litt på :)


Har to slike hengere til yttertøyet, og det er en gammel lampe. Har bare kuttet av ledninger, og skrudd av alt av lys "ting".


Ha en fin kveld :)
Klem Kine

3 kommentarer:

mette boklund sa...

har blitt så fint i gangen deres atte :) utrolig hva litt maling kan gjøre med et rom! :)
klem fra mettemor :)

ide-puffen sa...

Det ble kjempefint. Jeg digger det avsagde bordet. Ja du har vel to av dem hi hi.
Flotte knagger også.
Hei hopp
Klem
Randi

Marianne Dragon Waagan sa...

Kjempesmart og fin ide med å bruke vegglamper som kroker.
Veldig fin blogg du har, og legger meg til i følger-listen din jeg:)

Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld.

Klem Marianne:)