søndag 22. mai 2011

Stellebord !


Se hva vi har fått av min mor & far, en gammel sjenk. Me like :) Så da får babyen vår et kjempefint stellebord. Skjenken er veldig gammel, tilhørte min oldemor. Mamma brukte skjenken som stellebord til broren min og meg når vi var små og yndige også :)
Så kanskje mine barn kan bruke den som stellebord en gang i fremtiden til sine barn også !



Til de som har lest bloggen min før veit jo at jeg er for gjenbruk, og det blir ikke noe forandring på det selv om en liten baby kommer i hus.


Barnerommet er i gang, men ikke helt ferdig. Ting tar tid. Men alt er klart oppi hodet mitt iallefall. Jeg fikk et sengesett av mamma som broren min og jeg hadde når vi var små, og falt veldig for fargene. Så er nok mye disse fargene som kommert til å gå igjen på barnerommet. Viss jeg ikke skulle ombestemme meg.

En ting er nok sikkert, ikke så mye babyrosa eller babyblått på dette rommet, iallefall ikke mens jeg kan bestemme :)


Herlige farger !



Magebilde uke 30



Er i snart i uke 32 nå, oii oii.. tiden går fort :) Så blir nok litt babyblogging fremover, men skal få puttet inn litt interiør innslag innimellom !

Klem Kine

3 kommentarer:

Jatte sa...

WOW, det nydelige stellebordet da, med sjel og masse minner i! Herlig♥

Så fin du er, fin babymage!
Blir spennende å se hvordan barnerommet blir!

Klem Jatte♥

krissimor sa...

Greit å ha stellebordet på plass før babyen melder sin ankomst! Finnes sånne løse stellematter med høye kanter du kan få kjøpt. Vil iallfall anbefale kanter!

Maris Gyngestol sa...

Så heldig du er!! kjempe fint stellebord!! :)
Ser etter noe lignende selv, bare kommode! Ser du ikke har lenge igjen før babyen kommer, lykke til! Jeg må nok vente til slutten av august.. Så jeg har (heldigvis) god tid enda.. ;)

Ha en fin dag!
-Mari