torsdag 29. september 2011

Blått !




Med høsten hører lyng til, og selv om vi har masse i skråningen her hjemme har jeg allikevel vært å kjøpt ! Men den er veldig fin der den står i skråningen da.

Jeg merker jeg har fått litt dilla på blått, kanskje ikke noe typisk høst farge men men.. 



Forresten !  Har dere begynt å tenkt på jul ? Satt å så på kalenderen her om dagen og er jo ikke sååå lenge til gitt. 

Og siden min jul ble så amputert i fjor, så skal vi slå på stortromma i år. I tillegg har vi jo en liten jente som vi skal lage fine tradisjoner med, kanskje litt liten til å forstå men men.. Får ta bilder så vi kan mimre når hun blir større.

Ha en fin torsdag alle sammen !

Klem Kine 

1 kommentar:

cissemosse sa...

Hei! Jeg ser du har samme gardiner som meg. Jeg fikk tak i disse på loppis for mange år siden og har aldri sett maken. Jeg synes de er så fine! Kan jeg spørre om du vet hvor de er fra? Hadde vært gøy å visst!