torsdag 23. februar 2012

Navnfest

Hedersgjesten, lille Veslemøy !

Som igrunn har blitt ganske stor nå :)










Jeg hadde jo en plan i hodet om denne dagen, og bestemte meg tidlig for å gjøre alt selv. Blir jeg ikke fornøyd da, kan jeg bare klage på meg selv :) 

Fargetema ble : Gul, Orange, Rød og Rosa 







Hadde en vennine som ble litt skeptisk til fargevalget men men.. Jeg digger sterke farger ! 

Men ble jo noen farger som var mer fremtredende en andre, selvfølgelig rosa. 

Her er en liten sniktitt på bordet, ferdig pyntet. 
( kommer flere bilder i morgen )













Dere har jo allerede sett invitasjonene så her er 

Bordkortene 

Synes de ble søte, selv om det var litt vanskelig å få de helt like. 

Sommerfugl i vinterland?







Kommer mer i morgen :) 

Torsdagsklem fra Kine 


Ingen kommentarer: