mandag 1. mars 2010

Helgen er endelig over:)


Ikke fordi jeg ikke liker helg at jeg synes det er deilig med ny uke, men vi har bare ETT hus å tenke på nå, ikke ett hus og en leilighet, som må vaskes ned:) Vi blei ferdig med å vaske og rydde ut av leiligheten på lørdagen, og gud så deilig følelse å bare ha en ting og tenke på : Nemlig huset vårt:) Nå skal huset vårt få (nesten) hele min oppmerksomhet den nærmeste tiden:)

Sikkert ikke bare meg om dagen, som går og drømmer om varmere tider. Nå vil jeg virkelig ha sol og varmere vær, trenger ikke ha skikkelig sommer med engang men litt lunk i været og en stor sol på himmelen:)

Sommer, varm sand & reker
(vet det er noen som synes føtter er helt grusomt men men.. )



Spindelvev i solnedgang


Ha en fin uke alle sammen:)

Klem Kine

1 kommentar:

Anne Elisabeth sa...

Helt enig med deg! Sol og litt lunkent vær kan komme nå!!:D