søndag 21. mars 2010

Sushi???

Ja, helgen har bestått av jobbing, litt alkohol og søndagskos!
Vi dro på Østens perle som ligger i Porsgrunn og skulle prøve Sushi. Ja ja, dette tror jeg er litt sånn enten så liker du det, ellers så liker du det ikke. Jeg liker ikke dette så godt. Er sikkert mye godt innenfor sushi verden men dette jeg spiste i dag, kommer jeg ikke til å prøve igjen. Mannen min spiste shasimi, og han synes noen biter var greit men som middag var det ikke godt. Dette blei for kvalmende. Men de har veldig god mat ellers på østens perle, selv om servicen er bånn:( Veldig syn igrunn.

Mine sushi biter



Ellers i dag har jeg vært på plantasjen, og det er balsam for min sjel. Elsker å gå rundt, finne fine blomster, å glede seg til varmere tider. Kjøpte litt frø og løk i dag, så nå skal det plantes:) Har funnet en utrolig kul ting på finn.no som jeg skal plante i, kommer tilbake med det senere!!



Klem Kine

2 kommentarer:

Be charmed sa...

Åh, så spennende!! Jeg vil også så. Men er av det heldige slaget som har en snill mamma som gjør det:) Har nemlig ikke akkurat plass her i huset til den slags. Og det går noen hundre planter i hagen her hvert år..... Derfor er det suverent å dele interesser med mammaen sin:)

Veronika Døli sa...

Koselig at du ble med på min giveaway. Lykke til!:)

Koselig blogg du har! Aldri smakt sushi, men tviler på at jeg liker det igrunn :P