lørdag 27. november 2010

Jul i hus :)

Julen har så vidt begynt å snike seg inn i vårt hus, er så kos og pynte til jul ! Mannen vasker og jeg pynter, også kommer det noen kommentarer fra mannen i huset innimellom " Det blir så fint Kine " :)

Fikk en hyggelig overraskelse her om dagen, nei fikk faktisk 2 ! Gud, så heldig jeg.

Fikk denne søte førjulsgaven av min mamma, veldig fin telysholder og servietter. Engler får man aldri nok av vel :)



Her er noen bilder av mitt julehjem, ingen nisser enda. Er ikke så glad i nisser men det dukker vel opp noen søte etterhvert ! Funnet fram julesangheftet til pianoet, ikke at jeg spiller men synes pianoet er et fint møbel.





Ha en fin lørdagskveld alle sammen !

Nå skal jeg få på rød neglelakk og høyhælte sko, å komme meg av gårde på julebord med jobben :)

Juleklem fra Kine

1 kommentar:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Veldig koseleg med piano☺
Eg kan ikkje spele piano, men når eg får meg større plass ein gang vil eg ha eit kvitt piano til pynt☺

Kos deg på julebord☺

Klem M♥