torsdag 4. november 2010

Stilleben !

Synes det er nydelig med stilleben, er ikke så veldig flink på dette selv men prøver meg frem :)



Stilleben bør ha ting i oddetall, altså 3, 5, 7 osv. Det er veldig fint viss tingene har forskjellig høyde, skaper en fin effekt ! Tingene bør passe litt sammen i farger og tema.

Man kan bruke alt til å lage stilleben, merker ofte jeg lager stilleben uten å være helt klar over det. Men jeg er veldig nøye på å ha ting i oddetall ! Jeg blir stresset vis jeg kommer på besøk til noen og det står 4 stearinlysholdere sammen, det må være en 5 ting for å få en liten helhet synes jeg :) På bildene har jeg brukt et fint, stort, rød eple, som den 5 tingen, veldig høst !




"An apple a day keeps the doctor away "



Ha en fin, fin torsdagskveld alle sammen !!

Klem Kine

1 kommentar:

Piulfen sa...

Så fint stileben. Og godt med litt tips til hvordan lage.