lørdag 2. juli 2011

Nye stoler !

Har hatt noen slitne stoler ved kjøkkenbordet rimelig lang tid nå, de skulle trekkes om men.. ting tar tid !
Fikk tatt en og det holdt, hehe.. så den har vi beholdt. Vi var innom jysk en dag, og der hadde de noen rimelige og fine stoler så nå har vi byttet ut de slitne :) Og jeg synes de passet fint, stilrene og helt enkle.


Hadde mamma & pappa på besøk, de skulle hjelpe meg litt ute i hagen. Min gravide kropp blir litt fort sliten om dagen, så fint med litt hjelp. Så da spiste vi litt is og kake først, og tok i et tak etterpå. Ble riktig så fint, skal oppdatere når det er helt ferdig !




Får noen spørsmål ang. hvor langt jeg er på vei, og om jeg kan legge ut flere bilder av magen. Veit jeg er utrolig dårlig på å oppdatere her om dagen, beklager det !

Er igrunn ikke så flink til å huske på å ta bilder av den voksende mage heller, men her er et bilde fra uke 35 :) Er jo nå 37 + 3 på vei i dag, så nå kan vel ting skje når som helst !

Uke 35




1 kommentar:

Lady E sa...

Så flott du ser ut! Masse lykke til i dagene/ ukene fremover. Livet som du kjenner det, skal forendres og bli helt fantastisk <3
Stolene var kjempe flotte, passe kjempe bra inn med de helt rene linjene =) Flott.

Ha en kjempe flott søndag.