onsdag 20. juli 2011

Uke 40 & baby"fest"

Hei hei alle sammen :)

Håper alle nyter sommeren selv om været kunne vært bedre, iallefall her på østlandet har det vært litt opp og ned !

Siden sist har jeg blitt overrasket med en baby "fest" eller babyshower som man liker å kalle det. Synes dette egentlig er en litt "teit" tradisjon, og veldig amerikansk men gud såå koselig det var :) To av mine herlige venniner hadde stått på å planlagt som bare det, med kaker, leker og masse masse gaver.


Cupcakes som er så i vinden for tiden, herlig gule badeender på papiret :)


Kakebordet :)


Denne ostekaken er verdens beste, får vann i munn av å se på bildet jeg, hehe :)
Er igrunn ikke så glad i ostekaker, men denne.. helt nydelig, en av mine beste venniner har laget den :)


Litt babydetaljer og herlige blomster :)


Her er bilde av meg i uke 39

Klem Kine

1 kommentar:

silje sol sa...

hei!
været tror jeg er litt opp og ned i hele norge for tiden, Bergen ingen unntak:/!
Men så koselig med babyshower da!
Kakene så helt herlig ut!
God sommer videre!
Klem Silje