lørdag 24. juli 2010

Blomsterpike..


Fant et nydelig bilde i en søt liten butikk her om dagen, synes det passet godt i denne slitte rammen. Blomsterpiken skal få henge på veggen snart må bare få bestemt meg for hvor !

For tiden er det ingenting på veggene her, synes det er så vankelig og bestemme meg for hvor ting passer best... men men, får bare prøve meg fram :)






Her er en liten sniktitt på mine FØRSTE hjemme sydde puter, litt stolt ! Synes de ble riktig såå fine, mangler bare knapper der åpningen er !

Viss man skal se på håndarbeidet på putene så er vel det ikke den retteste jobben som er gjort men er veldig fornøyd med at jeg i det hele tatt fikk det til :) Flere bilder kommer i morgen, mitt kamera vil ikke ta spesielt fine bilder i mørket så da venter jeg til solen kommer fram igjen !



God natt fra Kine

Ingen kommentarer: