tirsdag 27. juli 2010

Å leve litt i pappesker er ikke bare dumt !

Jeg hadde helt glemt ting som jeg hadde pakket ned, og til min store fryd var det neste som julaften å pakke det opp:) Jeg har ikke mange eskene igjen, men håper på litt overraskelser i de også, for dette var gøy !

Se på dette fine fatet mitt, også passet det svært godt til telysholderene min, ikke dumt !










Å se på denne fine bollen, fine detaljer oppi !
Det er fra Indiska, kjøpte den i Oslo for et år tilbake, fikk den av min kjærste ( han betalte, jeg valgte den ut ). For en ting er sikkert, og det er at han ikke hadde funnet denne fine bollen, men valgt en helt vanlig hvit en. Hihi.. interiør er ikke akkurat det som opptar han mest, og det passer igrunn meg fint !








Jeg har sprayet lampen som hang over spisebordet vårt hvit, blei ikke kjempefornøyd men har gått til innkjøp av litt prismer, perler & litt grov tråd, så får se om jeg kan få pyntet den litt opp !

Ha en fortsatt fin dag !

Klem Kine

Ingen kommentarer: