tirsdag 24. august 2010

Gerbera !

Kjøpte en Gerbera plante her om dagen, kun 24,90 kr :) Så mange fine store blomster på den. Er ennå flere knopper nede ved roten av planten, så klippet av to stykker for å gi disse litt mer plass. Vet ikke om det var nødvendig eller ei, men ville pynte opp litt på spisebordet også:)





Her pryder to av blomstene spisebordet :)




" Si det med blomster "
- Patrick F.O´keefe -



Vil takke alle som er innom bloggen min å legger igjen så hyggelige kommentarer, er så koselig ! Får også mange tilbakemeldinger fra folk jeg møter også, det er også veldig hyggelig.

Har hatt 1000 besøkende bare i sommer, og for meg er det maaange mennesker :) Setter stor pris på at dere tar dere tid til å titte innom bloggen min !

Mange klemmer fra Kine

3 kommentarer:

Veronika Døli sa...

Blomster gjør virkelig mye med stemningen alså!:)
Flotte var dem

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Kjempe flott!! Likte spesielt godt den hvite potten :)

Sukkertøy for øyet sa...

Hei Kine :)

Ramlet over bloggen din via en annen blogg her, super søt side du har da :)

Ser også du bor i Skien :)

Super søte blomster, dette er nok en av mine yndlingsblomster, de varer alltid så lenge :)

Tusen takk for titten