lørdag 21. august 2010

Prosjekt skapdør !

Jeg hadde egentlig tenkt til å sette rammer med bilder på denne gamle kjøkkenskapdøren, da jeg kom over den fine lysestaken på loppis. Så da fikk jeg en annen ide !

Så da tok jeg :
Før :

En gammel skapdør,
som jeg sprayet med hvit maling og tok av festene og håndtaket.


Lysestake funnet på loppis, kjøpte inn blonder og dobbelsidig teip !
Sprayet lysestaken hvit.



Så festet jeg blonder rundt hele kanten på døren, med noen få biter av dobbelsidig teip,
slik at blondene enkelt kan tas av vis jeg går lei:)


Etter :

Og slik ble resulatet av en gammel skapdør, loppislysestake, hvit spray, dobbelsidig teip og blonder !





Ha en super lørdag alle sammen !
Klem Kine

3 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Så fint det ble!

Annie sa...

Så flink og oppfinnsom du er!! Kjempefiin blei den!

Veronika Døli sa...

Så flott det ble ja!! Kjempe kreativt!