torsdag 19. august 2010

Trenger hjelp !!

Jeg lurer så på hva denne blomsten heter, noen som kan hjelpe meg ?

Var i blomsterbutikken der jeg kjøpte den for å kjøpe en ny bukett men hun bak kassen skjønte ikke helt hvilken blomster jeg mente! Jeg synes den ligner på lilje men er mye mindre, selve blomsten, godt mulig den er i familie med lilje:)

Denne buketten holdt i 3 - 4 uker, og var like flott hele tiden. Liker buketter som er holdbare, er billigere for kjærstens lommebok også:)




" En blomst må en gang visne, vis den ikke er kunstig "

- Margot Sandsmark -





Klem Kine

4 kommentarer:

Veronika Døli sa...

Hmm, det er ikke lilje da? De finnes jo i alle mulige str og farger. Og stor forskjell på utsene også.

Ville printet ut ett bilde av den, og tatt med jeg. Så får du akkuart slik du vil ha =)

Annie sa...

Ikke godt å si hva det er nei. . lignet på lilje helt til man så stilken med bladene på.. Du må gi oss melding om hvilken blomst det var om du finner ut da:P Som du sier..billig for kjæresten:p hehe

Be charmed sa...

hmmm.... Jeg vet ikke helt jeg.... men kan det være en freesia?? Avskårne er ikke min spesialitet, men....

embla85 sa...

jeg tror ikke det er freesia, for de er litt mindre en disse igjen:) tror jeg iallefall!!