tirsdag 8. november 2011

Kom plutselig til å tenke på at det ikke er lenge til jul, ikke i det hele tatt.. Er jo bare noen uker til 1 desember. Da begynner julen for meg, tid til kos med venner og familie. Og ikke minst lage ting og dekorere til jul. 

Kjøpte som dere sikkert ser amaryllis her om dagen, og det er jo igrunn litt jul. Synes jeg, selv om jeg gjorde det litt ubevist fordi de var så fine !



Forresten !

Hvordan får dere tatt fine bilder når lyset er dårlig?? 
Jeg sliter veldig med det, huff..

Klem Kine 

3 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Så koselig du har det i stuen din. :)
Ja nå nermer førjulstiden seg og jeg gleder meg som en unge ;)
Måtte lage meg en egen juleblogg for å få utløp for litt juletanker. ;)
Jeg klarer ikke å ta gode bilder i dårlig lys, så nå må jeg følge med å se om noen har noen gode råd her.
Ha en fin dag! :)

krissimor sa...

Huff nei, ikke snakk om jul! Jeg tør ikke engang å tenke på jul, mye strikking, julehandling og eksamenslesning som gjenstår her før vi er klare...

Lady E sa...

Er ikke så greit med det mørke vinterlyset vi har i vårt land, men vet meg og mange andre bloggere jukser litt og lysner bildene litt ;)
Gleder meg også til jul er så mye kos og masse lys, og godt å spise på.

Ha en fin kveld.