tirsdag 22. november 2011

Mimre litt !

Jeg har alltid hatt hvit jul hjemme, men i fjor våget jeg meg ut på litt rødt. Og ble igrunn veldig fornøyd med litt rødt, det er noe varmt og koselig over den fargen i julen. 
Jeg synes det lett kan bli litt glorete med masse nisser, engler og hjerter overalt. Alt med måte tenker jeg.

Her er litt bilder fra vår jul i fjor. 







"Gaver av tid og kjærlighet er i sannhet de grunnleggende ingrediensene i en virkelig god jul"
- Peg Bracken -






Ha en fortsatt fin uke alle sammen ! 
Klem Kine 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelige bilder;)
Det er kjempefint med litt rødt i julen ♥

Klem Line

Veronika Døli sa...

Litt rødt hører julen til, mener nå jeg. Men alle er vi forskjellige..

MEN ja det kan bli for mye! :):)

Fint julehjem dere hadde i fjor :D Gleder meg til å se årets julehjem :)

Alice Frantzen ★ sa...

Jeg har ganske mye rødt. Så i år skal jeg prøve å gå litt over på hvitt. Jeg blir så ufattlig fort lei alt det røde. Nydelig du har det!

Lady E sa...

Kjempe fint =D Og veldig enig med deg, kan raskt bli litt slik at der ser ut som et malignspann har eksplodert...

Ha en kjempe fin dag.