lørdag 11. september 2010

Elektriske ting i hjemmet !

Jeg liker at hjemmet er fylt med ting som er fint å se på, og liker ikke så god elektriske ting igrunn:) Har sagt til meg selv at tv skal jeg iallefall ikke ha, å så langt har det ikke kommet inn i ! ( 2,5 år siden vi kvittet oss med tv )

Men ser dere på bildet hva mannen i huset fikk lurt inn? En radio som har all musikken som ligger på anlegget nede på gutterommet, ikke så dumt. Skal innrømme at jeg fikk litt panikk med engang men...

Så jeg må nesten leve med litt elektronikk, så lenge det ikke kommer tv inn, for musikk liker jeg jo godt:) Tra la la laaaa ...


Ha en fin kveld !
Klem Kine

2 kommentarer:

Jatte sa...

Så herlig men samtidig så "trist" jeg hadde hatt det uten tv *ler*

Du har ett vakkert hjem,
Klem Jatte ♥♥

Veronika Døli sa...

Woow, ser dere ikke på tv i det hele tatt? Godt gjort! Her blir det flittig brukt til avslapping på sofan.. Filmer på en koselig kjærestekveld osv :) hehe. Men man er jo forskjellig =)

Radioen syntes jo ikke så godt da.. Flott ble det fordi :D