torsdag 2. september 2010

En fin kveld !


Beklager den utrolig dårlig bloggingen min i det siste, skal bli flinkere:) I morgen skal jeg hente hjem litt flere prosjekter, ikke det at jeg ikke har nok med de jeg har altså, burde egentlig slutte å hente flere ting til hjemmet men et godt tilbud kan man ikke avstå !

Og nå har mannen i huset boret opp låsene på sjenken min, så nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke begynne å male den :)

Her er to kveldsbilder fra meg, liker det bildet av damen så utrolig godt, vet egentlig ikke helt hvorfor men.. Passet oppå det sorte pianoet mitt iallefall !



Ha en fin kveld !

Klem Kine

2 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Takk for fine ord inne hos meg :)

Det gamle spisestur bordet er ca hundre år gammelt, er 2 tilhørende lemmer i det slik at det kan bli stoooort/laaangt :)

Sto på hytta til sigerforeldrene mine da de tok over hytta.

Og jeg var så heldig at jeg fikk overta det

*LYKKE*

Er kjempe glad i det :)

Håper du har en super fredag og at helgen blir fantastisk :)

Go'klem fra Ida Susanne

Sukkertøy for øyet sa...

hahha, så morro.. Da masseproduserte de på attenhundretallet også da*knis*

Da har vi lært noe idag også :)