fredag 3. september 2010

Helg i heimen !

Endelig helg, og den startet veldig bra ! Vært å hentet litt loppiser hos en vennine av mamma, men noen av de skal males litt, så dere får se de ved en senere anledning. Men er mye fint, så gleder meg til å vise dere de :) Sånn er det for de "gamle" , de kvitter seg med ting mens vi "unge" henter inn stadig nye ting til hus og hjem !

Vært å kjøpt litt roser til å pynte opp med, buketter gjør seg alltid :) De som hadde falt av har fått plass på peishylla, søtt!






Fikk fin blondeduk av mine gode, gode venniner, dere er så søte :) Og denne passet perfekt hos meg ! På nederste bilde ser dere sjenken min, den skal snart under malingskosten, for har endelig fått opp dørene ! Tips til farge tas gjerne imot !





( Må bare beklage kvaliteten på bildene mine, jeg har ikke sånt fint speilrefleks kamera, men kun vanlig digitalkamera så bildene blir deretter. Er utrolig vanskelig og ta fine bilder med det, men prøver så godt jeg kan ! )


Ha en fin, fin fredagskveld alle sammen !

Klem Kine

2 kommentarer:

Lady E sa...

Synes du tar flotte bilder jeg :D Har ikke slikt speilfreflex kamera jeg heller, men står på ønskelista mi.
Du har det helt nydelig hjemme, og vakre blomster som prikken over i'n.
Skal du ha den lys den sjenken? Om ikke hvit hva med en dus lys blåfarge feks isvann?
Gleder meg til å se resultatet.

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Nydelig med roser!! :) Kjøpte noen for en stund siden og de sto i over TRE uker!! Helt fantastisk! :)