lørdag 18. september 2010

Ny hylle!

" Stien til en venns hus blir aldri grønn ! "
- Ukjent -


Jeg har fått hengt opp en ny hylle, eller ny og ny. Er en gammel grønnfarget planke som egentlig hører til den "nye" kommoden min, også kjøpte jeg bare to hylleknekter til ! Ble veldig fornøyd, gammel og slitt. Slik jeg liker det :)
Liker å gjøre ting litt personlig, og ikke som alle andre. Er vel kanskje derfor jeg ikke er super fan av Ikea . Men godt vi er forskjellige :) Sier vel kanskje litt imot meg selv siden hylleknektene er fra Clas Ohlson, og finnes i mange hjem men men :)

I morgen skal jeg vise dere hvor hyllen er plassert, ble superfornøyd !




Ha en super lørdagskveld !
Klem fra Kine

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempesøtt☺
Planken var nydeleg☺

Klem M♥

Unknown sa...

Så fint! Koselig blogg du har. Klem Silje