søndag 24. oktober 2010

Herlig søndag !

Dagen i dag har vært helt topp. Vi startet dagen med en deilig laaang frokost, med eggerøre og fisk. Så gikk vi til en topp som heter Fantekjærringkollen, nydelig vær og vi kunne se ned til der vi bor.

Her ser dere mannen min, hihi.. ( nå blir han sikkert ikke så blid, siden jeg legger han ut på bloggen ) Den grønne pila viser sånn ca. hvor vi bor, bortsett fra at det er langt nedi dalen :)

Denne årstiden er jo helt super til plukke med seg naturmaterialer å bruke i interiøret, som dere sikkert vet har jeg hivd meg på den trenden for lenge siden.
Så i dag plukket jeg kongler, mose/lav ( litt usikker på hva det er ), stubbe, lyng og kvister. Ja, jeg fant til og med en stubbe jeg tok med hjem.
Kan tro folk tittet litt på meg der jeg gikk, med hendene fulle av dette, neste gang tar jeg med pose i lomma!


Under kan dere se litt bilder av min fangst i skogen:)










" Ut på tur, aldri sur "
- Norsk ordtak -


Ha en fortsatt fin søndag !
Klem Kine

2 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

La dem bare glane sier jeg, for du og du så vakkert du har ordnet det :)
Gubben her er heller ikke overvettes begeistret for å få trynet sitt på bloggen. Men er man gemaler til bloggdronninger, da får man jaggu ofre seg litt ;))

Ha en fin kveld!

mammaKine sa...

Så vakker utsikt.
Takk for titten her inne hos deg. Klem fra Kine :-)