fredag 8. oktober 2010

Vil ønske alle en kjempe fin helg!

Her er før / etter bilder av gyngestolen jeg fikk, ikke så mye som skal til !

- Jeg vasket stolen å pusset bare fort over med fint sandpapir før jeg malte den med et malingsstrøk.

Nå når vi er inni i en litt kaldere periode av året har jeg lagt et reinsdyrskinn i gyngestolen, godt og varmt for stumpen:)

Før :



Etter :





Fredagsroen har senket seg i heimen, noe godt i glasset og sterinlysene er tent, vi koser oss :)
Jeg føler engler er litt julepynt, iallefall her i hjemmet, men snek opp en liten søt hvit engel i vinduet !

Ha en veldig fin helg alle søte små som titter innom bloggen min, blir helt stum av alle de fine kommentarene dere legger igjen:) Kjempekoselig :)



Hjelp meg gjerne å stem frem bloggen min, Nr 51 på boligpluss sine sider :) Trykk her ******* for å stemme, man kan stemme hver dag ! Takk til dere som har stemt, koselig :)


Fredagsklem fra Kine

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så flott den ble, nydelig gyngestol ;)
Flott med reinsdyrskinnet!
Engler er koselig♥
Nyt av helgen ;)
Klem fra meg, Anki

Mindamor&gjengen sa...

Hei!
Kom over bloggen din, her har du mange fine bilder! Likte gyngestolen din kjempegodt, og slikt reinsdyrskinn er jeg på "jakt" (ikke bokstavlig) etter! :-)

mvh
Maria