søndag 17. oktober 2010

Jeg var en liten snartur innom plantasjen i dag, og de hadde tilbud på oliventre, jippi ! Jeg kjøpte et, og skal gjøre alt for at det ikke skal dø. Høres litt dramatisk ut, men jeg er superflink til å drepe planter. Blomster er vanskelig, iallefall for de som ikke er født med grønne fingre. Sånn som meg !




Kjærsten min sa her for litt siden: " hvorfor kjøper du hele tiden nye blomster ??? Kan du ikke bare kjøpe noen som ikke dør !! "

Hadde det bare vært så lett ! Men jeg klarer å drepe kaktus, og plastikk er ikke helt meg, så da får jeg bare fortsette og kjøpe friske planter like ofte som andre skifter truse :) :)




Ha en fin uke folkens !
Klem Kine

2 kommentarer:

Gammel stil sa...

Så gøy! Det var kjempefint:) Lykke til:)

Klem:)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Thnæ, så stilig!!! :)