lørdag 23. oktober 2010

Snø !

Ja, det har kommet snø, ikke veldig mye men litt hvit er det blitt :)

Føler jeg har vært dårlig på interiørnytt i det siste, har hatt mye å gjøre så nesten ikke hatt tid til å kjøpe blomster engang, krise ! Så i morgen, søndag er dagen satt av til plantasjentur og interiørnytt sååå...
nå skal jeg lese Bolig pluss å kose meg litt før jeg skal jobbe litt, å få litt system i sakene :)


" Vinteren er kommen - Se hvor hvid den lyser ! "
- Henrik Wergeland -




Ha en fin lørdag !
Klem Kine

2 kommentarer:

Mindamor&gjengen sa...

Tusen takk for koselig kommentar og at du vil følge meg!
Trur jammen eg må ta meg ein tur på plantasjen sjølv i morgo, fekk lyst på nye blomster etter å ha lest innlegget ditt ;-)

Ha ein fin laurdagskveld!

Gammel stil sa...

Så fine bilder:)

Klem:)