onsdag 13. oktober 2010

Trollhassel

Trollhassel er så utrolig fint, og kan brukes til så mye ! Nå har jeg kun en enkel gren, for den andre jeg hadde gikk tapt i flyttingen. Men den er dekorativ i seg selv !

Gleder meg masse til jul nå, liker å bruke trollhassel til å pynte opp i hjemmet, enten alene eller med masse fine, små julekuler. Er ikke lenge til jul nå, tiden går så fort !





Jeg har puttet trollhasselen i en apotekervase som jeg er veldig glad i, og pyntet trollhasselen med et lite perlehjerte !


Beklager lite blogging de siste dagene, men formen har ikke vært på min side :(

Ha en fortsatt fin dag alle sammen !
Klem Kine

5 kommentarer:

Gammel stil sa...

NYDELIG:) Fine bilder:) Du har det vakkert:)

Klem fra oss:)

Heims verden sa...

Heihei:D Kjempegøy du vil være med på Give-away! For en nydelig blogg og et nydelig hjem du har! Jeg vil også ha trollhassel:P

Ønsker deg en herlig kveld:)

Veronika Døli sa...

Rart hvor lite som gjør såå mye! Flott ble det :D

Frieblonder sa...

Hei!
Fant bloggen din via gammel stil.

Trollhassel er bare såå dekorativt! Jeg har selv en grein i en vase. Og når jula nærmer seg, skal jeg finne frem en ekstra til juledekorasjon :)

Fin blogg du hadde! Og jeg bare elsket den lekre gyngestolen din! ♥
Ønsker deg en nydelig helg! :)
hilsen frieblonder

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Kjempe stilig er det :) Vi har en sånn "kren" på jobben :)